Head of Customer Care

O jednom z oddělení u nás říkáme, že to je místo, kde pořád něco zlepšují a inovují. Taky je to líheň talentů pro zbytek firmy. Taková je naše „Zákaznická péče“. Do jejího čela hledáme člověka, který bude součástí vedení Slevomatu a bude ho bavit posouvat procesy v této oblasti tak, aby pomáhaly firmě v dosahování cílů.

  • vliv na cíle a strategii Slevomatu
  • nové technologie a zefektivňování práce
  • tým, který žije zlepšováním a podporou lidí v rozvoji

V oddělení zákaznické péče pracuje cca 30 lidí ve 4 týmech. S našimi zákazníky komunikujeme hlavně po telefonu, e‑mailu a chatu, jsme s nimi v kontaktu na naší pobočce. To vše děláme s podporou systému a moderních technologií. Využití AI nám není cizí a snažíme se neustále vše zlepšovat. Vedeme lidi k vlastní iniciativě, vítáme jejich kreativitu. Nestačí nám jen řešit situace, se kterými se zákazníci na nás obracejí. Chceme jim dělat radost a občas je něčím překvapit.

Co tě u nás čeká:

  • Budeš vytvářet strategii péče o zákazníky, a to jak z pohledu lidí, tak z pohledu využití nových technologií, včetně zapojení AI.
  • Povedeš svůj tým k zefektivnění procesů péče o zákazníky - zajímáme se o zpětnou vazbu a nápady od kolegů.
  • Nastavíš KPI pro měření efektivity a spokojenosti zákazníků. Budeš zajišťovat jejich provázanost s cíli a záměry firmy.
  • Pro svoje oddělení budeš plánovat budget, poneseš odpovědnost za jeho dodržování.
  • Přímo povedeš 4 team leadery, spolu s nimi se budete starat o dobrou atmosféru a rozvoj lidí v oddělení.
  • Chceme zvyšovat zákaznickou spokojenost nejen s tím, co na Slevomatu nakoupí, ale i se samotným procesem nakupování. Proto je důležitou součástí tvojí práce vyhodnocování požadavků zákazníků a jejich posouvání dále do firmy.
  • Budeš pracovat s daty a dávat dohromady argumenty, komunikovat s odděleními Produkt a IT.
  • Budeš součástí vedení Slevomatu, což obnáší pravidelné diskuse s kolegy, přemýšlení nad fungováním celé firmy, přinášení vlastních nápadů.

Co by ti nemělo chybět:

  • Máš prokazatelné zkušenosti ve vedoucí pozici v oblasti Zákaznické péče.
  • Rozumíš systému/ softwaru v této oblasti.
  • Sleduješ trendy, umíš je převést do praxe.
  • Víš, jak se pracuje se zákaznickou databází, včetně nástrojů k tomu určených.
  • Dokážeš analyzovat data od zákazníků, propojit je s cíli vlastního oddělení i s cíli firmy.
  • Jsi člověk, který rád zlepšuje a navrhuje řešení.
  • Ve vedení lidí kladeš důraz na rozvoj a zpětnou vazbu.
  • Máš vynikající komunikační dovednosti a dokážeš tvořit pozitivní atmosféru.
  • Mluvíš anglicky tak, abys mohl vést diskusi o businessu s kolegy.
  • Chuť vídat se svým týmem a kolegy v kancelářích. Přece jen naživo se toho více vyřeší. Home office podle potřeby je však u nás běžným benefitem.

Proč právě do Zákaznické ve Slevomatu?

  • Jsme velmi efektivní, neustále zlepšujeme, zajímají nás moderní technologie.
  • Chceme dělat zákazníkům opravdu radost.
  • Zákaznická patří k větším oddělením Slevomatu, je to skvělý tým plný usměvavých lidí a v neposlední řadě z naší zákaznické časem rostou hvězdy do týmu marketingu, financí, obchodu i péče o partnery.

Co ti můžeme nabídnout my?

  • zázemí jedné z TOP e‑commerce firem v ČR
  • otevřenost novým nápadům – víme, že to jde dělat lépe a chceme to změnit
  • atmosféru svobodné firmy bez tvrdého dozoru a kolegy, kteří se rádi smějí a vždycky poradí (nebo tě pošlou za někým, kdo ti poradí :))
  • zaměstnanecké benefity (home office, flexibilní pracovní doba, vzdělávání, kredity na nákup na Slevomatu, Multisport karta, angličtina, Terap.io, občerstvení na pracovišti a další…)

Vypadá to, že tahle židle by ti opravdu seděla? Ozvi se nám přes tlačítko „odpovědět“, vyplň krátký formulář, připoj své CV a my se ti co nejdříve ozveme.

Těšíme se a čekáme na tebe!

Jak probíhá výběrové řízení

Nahoru